Şeytan Tüyü
http://seytantuyu.anatolianrock.com
Şeytantüyü Turroc Forumu
 
 Ana Sayfa
 Grup Hakkında
 Grup Elemanları
 Demolarımız
 Videolarımız
 Fotoğraf Albümü
 Forum
 Linkler
 Bize Ulaşın
 
 
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - 169 - 170 - 171 - 172 - 173 - 174 - 175 - 176 - 177 - 178 - 179 - 180 - 181 - 182 - 183 - 184 - 185 - 186 - 187 - 188 - 189 - 190 - 191 - 192 - 193 - 194 - 195 - 196 - 197 - 198 - 199 - 200 - 201 - 202 - 203 - 204 - 205 - 206 - 207 - 208 - 209 - 210 - 211 - 212 - 213 - 214 - 215 - 216 - 217 - 218 - 219 - 220 - 221 - 222 - 223 - 224 - 225 - 226 - 227 - 228 - 229 - 230 - 231 - 232 - 233 - 234 - 235 - 236 - 237 - 238 - 239 - 240 - 241 - 242 - 243 - 244 - 245 - 246 - 247 - 248 - 249 - 250 - 251 - 252 - 253 - 254 - 255 - 256 - 257 - 258 - 259 - 260 - 261 - 262 - 263 - 264 - 265 - 266 - 267 İleri>>
Cevapla
simbelmyne

this cat ben diyom ankara, sen... hadi sıkmanı gectim  olayı niye basına taşıyosun, bak bi de diyon niye gıcıktın bana diye, olurum tabi, mesaj mı okuyoz kose yazısı mı belli degil be olum, yazmışın genel yayın yonetmeni gibi:) BY seytan tuyu, sen gayet iyi anlattın da insanların canı sıkılmıs, oyle geyigine mualefet ediyoz işte, bu arada trt’de bi dizinin jeneriğinde muzik:ebegumeci hic hos olmaz
Bu mesajın yazıldığı tarih : 8 Nisan 2005 7:07 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
BYseytantuyu

this_cat cim ben senin için demiyorum, herkes böyle düşünmüş, ya ben eksik bi açıklama yaptım ya da insanlar yanlış anlamış. Hata bendeyse ben özür diliyorum :)))
Bu mesajın yazıldığı tarih : 7 Nisan 2005 3:48 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
this_cat

amcam aslında yazmak istediğim o değildi ya.3 defa silinince göndereceğim mesaj öyle yazmışım sinirimden farkında olmamışım.zaten benim bildiğim kadarıyla afişlerde şeytan tüyünün yanina küçük harflerle yazılacak ekstra bir isin gibi.yanılmıyorsam bunu ankarada başka gruplarda yapıyor iki isim birden.dediğim gibi çok değişen bir şey yok.diago armando maradona gibi bişey olacak.uzunluk bakımından.ebegümeci uymazsa diğer alternatifleri sunabilirim.hem amcam sen bana demiştin aklına ne gelirse yaz diye.öptüm kocaman tekrar özür dilerim izah edemediğim için.
Bu mesajın yazıldığı tarih : 7 Nisan 2005 3:58 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
BYseytantuyu

slm, arkadaşlar bi konuyu size tekrer hatırlatmak istiyorum : şeytantüyü ismi kalacak. biz onun yerine bi isim aramıyoruz, yanına yedek bir isim arıyouz. acil durumlarda kullanılabilecek bi isim :)

this_cat, abi yardın beni, ebegümeci ha :))) ii fikir ;)
Bu mesajın yazıldığı tarih : 7 Nisan 2005 2:09 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
this_cat

bu grup adının değişmesi olayı bence o kadar abartılacak bir şey değil.grubun adı eğer bazı şeylerin önünü tıkıyorsa alternatif bir isim bence hiçte fena olmaz.nitekim ben oraya volkanı serkanı hüseyini mustafayı dinlemeye gidiyorum.şeytan tüyünü değil.o sadece bir isim.onların üzerine yapışıp kalan bir isim yüzünden bence hak ettikleri yerde olamıyorlarsa değişsin gitsin.sonuçta benim için grup elemanlarını huzurlu olmalarıdır.onlar rahat ettiği ve sevildikleri sürece isimleri isterse ebegümeci olsun önemli değil.onlar benim için hep şeytan tüyü olacak.ya bu benim görüşüm umarım tartışma ortamı olmadan bir karara varırız.yeni menajer olayı hayırlı olsun.çok kasmasın sizi biz sizden uzakta kalamayız:))
Bu mesajın yazıldığı tarih : 6 Nisan 2005 10:39 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
this_cat

simbelmyne canım sende o yanaklar olduktan sonra ben duramam ya benim yanak mıncırma hastalığım var kurtulmak içinde yanaklarını aldırman yada kasa çevirmen lazım:)zea ve beni zea gibi görüp şaşıranlar gülenler acıyanlar:)))hafta sonu benim için çok güzeldi.benim o halimi çok sevip dahada yardımcı olanlara tekrar tekrar teşekkür ederim ama bir daha beni o halde sanırım göremezsiniz.grup adı hakkında ayrıca yazmak istiyorum yukarıya bakın:)bu yazı çok geyik oldu bence çok önemli olan bir konu hakkında daha ciddi olmak(!)gerekir...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 6 Nisan 2005 10:20 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
this_cat

ilk olarak bu yazım baya uzun sürecek simbelmyne kolay kolay sıkılmam kusura bakma.hem sen daha önceden alışık değilmisin.ayı yavrusunu severken öldürürmüş sonun benzemesin:)zea ve zea gibi beni hafta sonu görüp ne oldu bu çocuğa diyenler ben size bir gün patlayacağımı söylemiştim cuma ve cumartesiye denk geldi saolsun beni o hale getiren arkamdaki gizli güçlerede teşekkür ederim benim o halim çok tatlı oluyormuş diye baya yardım ettiler.vazgeçtim bu gurup adıyla ilgili yukarıdaki yazımda görüşlerimi bildireceğim.bu yazı yeterince geyik oldu bu konu hakkında daha ciddi konuşmak lazım(!)bence...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 6 Nisan 2005 10:15 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
solo_pilot

"seytantüycükleri" televizyoncular ve isleri idare edenler tarafindan yeterli derecede sempatik bulunur bence :))

"civata somunu"  guzel bir isim olabilir belki... nerden cıktı demeyin, JOHN CAGE denen rahmetli kisilik rastlantısal ve deneysel muzikle cok ugrasmis bir 20. yy kişisi olup; piyanoda icerdeki mekanizmanin icine civata somunu falan yerlestirip garip sesler cıkartıyormus...ordan aklıma geldi :))

"trapezoid" diye bisey geldi aklıma...ama türkcesini soylersem beni bi daha baraka’Ya almazsınız :))
neyse söyliim hadi... bu kelime -yanlışsa biri düzeltsin- "yamuk" anlamında galiba... televizyoncular adınız nerden geliyor diye sorunca da "biz 4 kişiyiz, bi araya geldik, bi seye benzemedik, o yüzden böyle bi isim uygun gördük" dersiniz...felaket sansasyon yaratır :P ehuehu

olmazsa "deltoit" ya da "dikdörtgen", "paralelkenar"  gibi biseler koyarsınız..o zaman da "cok uyumluyuz, o yüzden böyle oldu" dersiniz...az onceki kadar olmasa da, sürmanşetlerde yerinizi alırsınız ;))

"ankara rüzgarı", sıg bir ad gibi görünse de, medya bayılır bu ada..kesin mansete tasırlar "rüzgar gibi gecti" falan derler...ehuehu

(providence tarafından 6 Nisan 2005 6:08 ÖS tarihinde degiştirildi.)

Bu mesajın yazıldığı tarih : 6 Nisan 2005 1:42 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
BYseytantuyu

bu arada size duyuru bölümünde solo pilot’a yazdığım birşeyi kopyalamak istiyorum. bunada cevap yazabilirsiniz :)

ikinci isim ; trt’de başlayacak dizi içinde lazım olabilir. dizinin müziğini biz yapıyoruz ama adam "jenerik-müzik: şeytantüyü" olmaz dediği zaman, sen olsan ne yapardın?

a) ben 13 bölümlük diziyi bırakıyorum. müziğini de başkası yapsın, vereceğiniz tomarla parayı da, dizi sonrası çıkacak olan albümü de istemiyorum...

b) insanların bildiği bir adımız daha var. olmazsa onu kullanabiliriz. bizim içinde iyi bir başlangıç olur...

c) size baba diyebilir miyim?

d) hiç biri ...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 5 Nisan 2005 11:49 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
BYseytantuyu

arkadaşlar bu işler sadece konserle falan olacak bir iş değil. İyi, güzel, hoş, paran varsa albüm için istediğin gibi at oynatırsın. Zamanında Erzurum, Artvin ve Dİyarbakır’dan da konser teklifleri geldi, ama onlarında söyldiği şey aynı : "ben bu isimle afiş bastırıp, sizi sahneye çıkartamam, hepimizin sonu olur..." Bunun karşısında ille de konsere çıkmalımıyız? Ve insanlar bu zihniyete sahipken ! Antalya Rock Festivali’nde Erkin Koray ile konser verdik. Konyaaltı yerinden oynadı, hala ordan izlemeye gelenler var. Nereye, sakarya’da bi bara. nereye kadar? bizde albüm yolunda birşeyler yapalım istiyoruz, ama işler bizim değil, onların istediği gibi gitmek zorunda... Nerede yaşadığımıza dikkat çekmek istiyorum. Grubun yaş ortalaması "30" ve biz "mezozoik-2" olmak istemiyoruz.
yaklaşık 1 haftaya kadar artık bir menajer ile çalışmaya başlayacağız. Umarım herşey yolunda gider diyorum. Hayırlısı...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 5 Nisan 2005 11:26 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
Cevapla
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - 169 - 170 - 171 - 172 - 173 - 174 - 175 - 176 - 177 - 178 - 179 - 180 - 181 - 182 - 183 - 184 - 185 - 186 - 187 - 188 - 189 - 190 - 191 - 192 - 193 - 194 - 195 - 196 - 197 - 198 - 199 - 200 - 201 - 202 - 203 - 204 - 205 - 206 - 207 - 208 - 209 - 210 - 211 - 212 - 213 - 214 - 215 - 216 - 217 - 218 - 219 - 220 - 221 - 222 - 223 - 224 - 225 - 226 - 227 - 228 - 229 - 230 - 231 - 232 - 233 - 234 - 235 - 236 - 237 - 238 - 239 - 240 - 241 - 242 - 243 - 244 - 245 - 246 - 247 - 248 - 249 - 250 - 251 - 252 - 253 - 254 - 255 - 256 - 257 - 258 - 259 - 260 - 261 - 262 - 263 - 264 - 265 - 266 - 267 İleri>>